Midi player in Nextcloud

Ik zoek een midi player in Nextcloud. Zodat midi files direct worden afgespeeld.
Weet iemand of dat kan?
Alvast bedankt.

Het eenvoudigste zou zijn, de midi files eerst in mp3 te converteren, die dan afgespeeld kunnen worden.

Misschien heb ik wel ff tijd om dat na paasen te schrijven, zodat je het kunt proberen, mits dat iets is waar mee je kunt werken.

Midi files zelf genereren geen sound, daarvoor zou het dus eerst door timidity gepiped moeten worden. Het zou dus slechts een basis toon gegenereerd worden, om eerst gewoon de melodie en het ritme van de midi file te kunnen luisteren.

Zie ook hier: php - Convert midi to mp3 - Stack Overflow

Het zou natuurlijk wel mooi zijn als midi files direct afgespeeld kunnen worden binnen Nextcloud. Net zoals mp3-tjes.
Ik gebruik een Nextcloud-map voor een koor. Ik heb van de losse stemmen midi-bestanden gemaakt en die op Nextcloud gezet. Veel koorleden zijn een beetje digibeet en dus moeten ze met 1 klik het bestand afspelen. Dat lukt wel op Windows en Mac, maar minder op Android (OS weet ik niet). Want dan moeten ze eerst downloaden en openen (en ze worden dan opgeslagen op de lokale computer, wat vervuilt). Dat is voor digibeten “klantonvriendelijk”.
Vandaar mijn vraag. Maar als het veel werk is om een direct-play app te maken, dan ga ik ze wel omzetten naar mp3.
Ik hoor het graag. Alvast bedankt.